niedziela, listopad 27, 2022

Inwestowanie na giełdzie: jak wybrać odpowiedniego brokera?

0
Inwestowanie na giełdzie

Aby móc sprzedawać i kupować akcje, konieczne będzie założenie konta maklerskiego. Jak wybrać brokera, by móc liczyć na jak najlepsze warunki?

Jakimi perfumami pachną w tej chwili wasze dzieci?

0
perfumy

Niewykluczone ze wielu z was rodziców jest przeciwnych temu żeby wasze dzieci pachniały perfumami.

Lub też temu żeby już pachniały perfumami. Jednak być może właśnie teraz i ty jako rodzic zastanawiasz się na przykład nad tym czy są na rynku możliwie jak najlepsze i przede wszystkim jak najbardziej bezpieczne perfumy dla dzieci. Otóż w tym miejscu chcemy odpowiedzieć tobie na to pytanie że są i to jak najbardziej. Czy jednak już teraz możesz powiedzieć o których konkretnie mówimy? Czy może dopiero sam chciałbyś się o tym przekonać? Jeżeli tak właśnie jest w twojej sytuacji to my już teraz polecamy tobie żebyś od razu po przeczytaniu tej krótkiej notatki poznał naszym zdaniem bardzo dobrą i bardzo bogatą ofertę. Link do jego strony internetowej macie podany poniżej. Tutaj zawsze kiedy tylko będziecie chcieli zakupicie dla swoich dzieci idealne i naprawdę wyśmienite perfumy. I już teraz możecie być pewni tego że wasze zakupy będą bardzo udane.

Jaka jest wasze wiedza na temat perfum dziecięcych ?

Nie wstydźcie się pod żadnym pozorem odpowiedzieć na to pytanie że żadna. Albowiem i my nie możemy się pochwalić specjalnie dużą. Ale czy to oznacza że nie istnieje w Polsce możliwie jak najlepszy sklep który sprzeda wam takie dziecięce perfumy? Jak najbardziej. Jeżeli jeszcze nie wiecie o którym mówimy to link do jego strony internetowej macie podany poniżej. Nie czekajcie zatem ani chwili dłużej lecz już teraz poznajcie go możliwie jak najbliżej. Będzie to bez wątpienia dla was możliwie jak najlepsze i przede wszystkim jak najbardziej trafne rozwiązanie. O czym sami przekonacie się niebawem. A potem poczujecie jak pachną nimi wasi potomkowie. Zatem nie zwlekajcie ani chwili dłużej lecz już teraz w tym niebagatelnym pod każdym względem sklepie kupcie dla swoich pociech perfumy hello kitty. Tutaj wasze zakupy z pewnością zawsze będą bardzo udane. Jak zatem widzicie nie musicie wybierać się po nie zbyt daleko. Doskonały sklep z nimi znajduje się naprawdę niedaleko od was.

Jak mądrze wykorzystać newsletter – 3 sposoby

0
Jak mądrze wykorzystać newsletter

Kiedy ostatnio zapisałeś się na jakiś newsletter? Badania wskazują, że niemal 90% internautów otrzymuje wiadomości w ramach list z subskrypcją. Jeśli prowadzisz sklep lub bloga, z pewnością umożliwiłeś odbiorcom otrzymywanie newslettera. Okej, baza adresów e-mail to jedno, ale jak wykorzystać newsletter, żeby realizować zyski? Na początek wskazujemy 3 praktyczne sposoby.

Informuj o nowych produktach

Newsletter to doskonały sposób na szybkie informowanie o nowych produktach. Klienci lub potencjalni klienci, którzy zostawili e-mail, mogą być ciekawi, jakie nowinki wprowadzasz do swojej oferty. Jak wskazują badania, takie wykorzystanie newslettera może przełożyć się na realne zyski ze sprzedaży.

Informacja o produktach będzie jeszcze skuteczniejsza, jeśli wykorzystasz profilowanie – zabieg tak często spotykany w dzisiejszych social mediach. Jeśli subskrypcję na newsletter ma Twój klient, dostosuj treść wiadomości do jego preferencji zakupowych. Podsuwaj mu propozycje produktów, które mogą go zaciekawić, bo – jak wynika z przedmiotów w e-koszyku – znajdują się w kręgu jego zainteresowań.

Powiedz swoim klientom o promocjach

Newsletter daje spore pole do popisu, jeśli chodzi o działania czysto marketingowe, takie jak popularyzacja promocji. Nawet jeśli wprowadziłeś ekstra rabaty na wybrany asortyment, Twoje wysiłki spełzną na niczym, jeśli klienci nie dowiedzą się o akcji. Dlatego wykorzystaj subskrypcje, aby informować odbiorców o obniżkach cen, możliwości darmowej wysyłki lub innych działaniach promocyjnych.

Promocje nie zawsze dotyczą nowych klientów. Wykorzystaj newsletter, żeby stali bywalcy Twojego sklepu poczuli się docenieni. Możesz na przykład wysłać im kod rabatowy, żeby zachęcić do ponownych zakupów. W kwestii promocji pamiętaj, że nie zawsze chodzi o realny wymiar oszczędności. Lojalni klienci z pewnością docenią Twój gest – fakt, że o nich pamiętasz i przysłałeś spersonalizowany newsletter jeszcze mocniej zwiąże ich z Twoją marką.

Dziel się wiedzą

Trzecią opcją na wykorzystanie newslettera jest model edukacyjny. W niektórych branżach sprawdza się to znakomicie i dobrze wpływa na wizerunek Twojej firmy. Dlatego dziel się wiedzą – wysyłaj swoim subskrybentom informacje, których szukają w internecie lub ciekawostki, które ich rozbawią lub zaintrygują. Odpowiednio wkomponowany przycisk CTA pozwoli im przejść na Twoją stronę i kupić promowane rozwiązanie.

Wykorzystanie newslettera jako sposób na edukowanie odbiorców to jeden z etapów procesu nazywanego lead nurtuting. Przygotujesz klienta na świadomy zakup, szczególnie wtedy, gdy oferowane produkty są ekskluzywne.

Co warto wiedzieć na temat kredytów hipotecznych?

0
Co warto wiedzieć na temat kredytów hipotecznych

Marzysz o tym, by pójść w końcu na swoje, czyli przeprowadzić się do mieszkania, które nareszcie nie będzie wynajmowane, a będzie po prostu twoje? Najprawdopodobniej więc realizację tego celu utrudniają ci pieniądze. A raczej ich brak. Teraz mieszkania są niestety bardzo drogie. W samym Wrocławiu potrafią kosztować nawet i pół miliona złotych, a nie mówimy tu wcale o bardzo dużych apartamentach położonych tuż przy centrum, a o tych mniejszych kawalerkach zlokalizowanych w dużo gorszych i mniej interesujących dzielnicach. Nie musisz jednak rezygnować ze swoich marzeń. Przeczytaj sobie artykuł na temat kredytów hipotecznych, o tutaj: https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/mbank/kredyty-hipoteczne i dowiedz się sam, jak tę hipotekę sam możesz dla siebie wziąć. No bo czy warto, to raczej już raczej wiesz, skoro cały czas myślisz, jakby tu zdobyć pieniądze na nowe mieszkanie. Pora jednak przekuć ten plan w rzeczywiste działanie. Zrób to jednak w taki sposób, by cała transakcja była dla ciebie opłacalna, czyli by kredyt okazał się dla ciebie korzystny, bo niestety nie zawsze tak będzie.

Przezorny zawsze ubezpieczony

Kredyty hipoteczne obowiązują zwykle przynajmniej przez te dwadzieścia lat. Skoro więc pożyczoną kwotę pieniędzy zobowiązujesz się zwrócić w przeciągu całych dwudziestu lat, oznacza to, że zostanie ona rozłożona na sporą ilość rat, a w takim przypadku te raty nie mogą być jakoś strasznie wysokie. Nie powinno to jednak obniżać twojej czujności. To, że w tym momencie te raty uznajesz za niskie i nieproblematyczne, nie oznacza przecież, że tak już będzie zawsze. Mogą one być zaledwie niewielkim ułamkiem twojej miesięcznej pensji, ale nigdy nie wiesz, czy tej dobrze płatnej pracy nagle nie stracisz albo czy w twoim życiu nie dojdzie do sytuacji (np. nagłej choroby członka rodziny lub twojej własnej choroby), która wygeneruje bardzo duże stałe wydatki i wyraźnie osłabi twoje możliwości finansowe. Staraj się przewidywać przyszłość i bądź gotowy na każdą ewentualność. Jeżeli tak to sobie wszystko zorganizujesz, kredyt hipoteczny przestanie być dla ciebie ryzykiem, bo zyskasz pewność, że choćby nie wiadomo co się działo, ty i tak zawsze zdołasz spłacić wszystkie jego raty we wskazanym przez bank terminie. Nie wolno ci dopuścić do innego obrotu spraw. W przypadku gdy nie spłaca się rat kredytu hipotecznego, bank może dopuścić się zabrania nieruchomości – czy to całej, czy to jej części.

Samemu vs w parze

Kredytów hipotecznych raczej nie biorą single. Oczywiście różne sytuacje się zdarzają, jednakże można powiedzieć, że osoby, które decydują się na hipotekę w pojedynkę, są raczej wyjątkami. Prawdopodobnie te kredyty hipoteczne mBank zainteresowały cię właśnie dlatego, że postanowiłeś w końcu rozpocząć prawdziwe dorosłe życie i zrobić to wraz ze swoją drugą połówką. Być może planujecie nawet powiększyć rodzinę i potrzebujecie dodatkowego kącika dla dziecka, dlatego domyślacie się, że ciasna kawalerka na wynajem już niedługo przestanie spełniać wasze rodzinne potrzeby. Najwyższa pora pójść na swoje. Najwyższy czas kupić mieszkanie albo wybudować dom i zorganizować to miejsce po swojemu, aby wszystkim żyło się w nim dobrze. Wzięcie kredytu hipotecznego we dwójkę ma jednak i te lepsze, i te gorsze strony. Niestety, ale prawda jest taka, że nawet jeśli dogadujesz się ze swoją partnerką wprost rewelacyjnie, wasza relacja może zmienić się o sto osiemdziesiąt stopni w przeciągu kolejnych paru czy tym bardziej parunastu lat. A co zrobicie, gdy dojdzie do rozwodu? W wyniku takiej sytuacji nie pozbędziecie się kredytu, a dalej będziecie musieli jakoś go spłacać.

Hipoteka potrafi więc stać się takim bardzo poważnym zobowiązaniem i to nieraz zobowiązaniem na całe życie. W przypadku brania kredytów nie należy skupiać się na tym, co jest tu i teraz, a trzeba właśnie myśleć przyszłościowo i próbować wręcz przewidzieć tę swoją przyszłość. Branie kredytu hipotecznego z osobą, z którą jest się z związku od zaledwie dwunastu miesięcy, nie ma żadnej racji bytu. Nie pozwól na to, by emocje decydowały o twoim życiu. Chłodna dedukcja i czysta matematyczna kalkulacja w przypadku tak poważnych spraw są jednak jak najbardziej wskazane, bo tu nie chodzi o uczucia, a o to, byś po prostu nie wpakował się w coś, z czego później nie uda ci się wyjść obronną ręką.

Zdolność kredytowa

Zakładając jednak, że wiesz bardzo dobrze, na co się piszesz, możesz już przejść do realizacji zaplanowanej transakcji. Czego zatem potrzebujesz do tego, by wziąć kredyt hipoteczny w mBank? Na pewno jednej kluczowej rzeczy, a mianowicie… zdolności kredytowej! Bez niej możesz sobie jedynie marzyć o wszelkich produktach kredytowych, bo i tak żaden poważny bank ci ich nie zaoferuje, jeżeli nie uzyska stu procentowej pewności, że ty sam zdołasz sprostać jego wymaganiom. Nie trać czasu na przeprowadzanie rozmów z przedstawicielami banku, dopóki sam pewnych podstawowych kwestii nie zweryfikujesz. Oceń samodzielnie swoją zdolność kredytową. A jeśli jej nie masz, zrób wszystko, by ją uzyskać.

Jak sprawdzić ostatnie logowanie na Facebooku?

0
Jak sprawdzić ostatnie logowanie na Facebooku

Używasz Facebooka tylko w określonych godzinach w ciągu dnia, ale wydaje Ci się, że na Twoim koncie dzieje się coś podejrzanego? Masz wrażenie, jakby logowanie na koncie miało miejsce znacznie częściej, niż Ty to robisz, lub po prostu w innych godzinach – kiedy Ty jesteś w pracy lub śpisz? To nie paranoja – ktoś może logować się na Twoje konto na Facebooku. Być może w jakiś sposób Twoje dane logowania dostały się w niepożądane ręce, i teraz ktoś sprawdza Twoje wiadomości lub tablicę. Aby się upewnić – sprawdź ostatnie logowania na Twoim koncie.

Jak sprawdzić ostatnie logowania na moim koncie na Facebooku?

Sprawdzenie, kiedy miało miejsce ostatnie logowanie na Twoim koncie na Facebooku nie jest wcale takie trudne, jak może Ci się wydawać. Nie jest do tego potrzebna żadna zaawansowana wiedza informatyczna, jedynie telefon lub komputer. Być może nie wiesz, w jaki sposób to zrobić. Nie martw się, odpowiedzi na to pytanie, i wiele innych dotyczących technologii czy social mediów znajdziesz na stronie internetowej prowadzonej przez specjalistów w tej dziedzinie. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak sprawdzić ostatnie logowania na Twoim koncie na Facebooku, kliknij link https://techpolska.pl/jak-sprawdzic-ostatnie-logowanie-na-fb/ gdzie wszystko zostało opisane i wyjaśnione krok po kroku.

Po co sprawdzać czas ostatniego logowania na moim koncie na Facebooku?

Być może nawet nie przeszło Ci przez myśl, że ktoś poza Tobą może mieć dostęp do Twojego konta na Facebooku. Warto jednak upewnić się, czy Twoje dane do logowania nie zostały skradzione. Na Facebooku jest wiele informacji o nas, jednak jeszcze więcej jest ich w konwersacjach na Messengerze. Jeśli chcesz mieć pewność, że nikt nie czyta Twoich wiadomości, sprawdź, kiedy miało miejsce ostatnie logowanie na Twoim koncie. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, przeczytaj poradnik znajdujący się na tej stronie internetowej https://techpolska.pl/jak-sprawdzic-ostatnie-logowanie-na-fb/ . Twoje dane i prywatne rozmowy powinny być chronione tak dobrze, jak to możliwe, jednak czasem zdarza się, że konto na Facebooku zostanie zhakowane. W rozmowach na Messeengerze często znajdują się poufne informacje o nas czy o naszych znajomych – często są to adresy, numery telefonów czy inne szczegółowe informacje na temat naszego życia, które da się znaleźć w codziennie prowadzonych za pomocą tego komunikatora rozmów.

Warto sprawdzać, czy na pewno jesteśmy jedyną osobą, która może zalogować się na nasze konto na Facebooku – dbajmy o nasze bezpieczeństwo.

Co zrobić, by zwiększyć ilość odwiedzin w sklepie internetowym?

0
Co zrobić, by zwiększyć ilość odwiedzin w sklepie internetowym

Sklepy internetowe mogą przynosić bardzo duże dochody, ale jeśli nie zapewnimy im sporej ilości odwiedzających, to nie będą w stanie nic sprzedać. Na całe szczęście mamy do wyboru kilka popularnych form reklamy, które mogą przynieść zadowalające efekty w dość krótkim czasie. Co więc zrobić, by nasz sklep internetowy zaczął tętnić życiem i w końcu przyniósł solidny zarobek? Dowiesz się tego, czytając nasz dzisiejszy artykuł.

Reklama na portalach społecznościowych

Reklama w portalach takich jak Facebook czy Instagram daje bardzo dobre efekty. Jej zaletą jest fakt, że pojawiają się one natychmiast po uruchomieniu kampanii reklamowej. Obsługa nie jest specjalnie skomplikowana, ale znajomość zasady działania jest niezbędna, by ograniczyć koszt i poprawić konwersję. Pamiętajmy, że w przypadku reklam na portalach społecznościowych można bardzo szybko stracić cały budżet i pomimo zwiększonej ilości odwiedzin nie poprawić sprzedaży ani trochę. Właściwa optymalizacja jest kluczowa, a samodzielne jej przeprowadzenie może być mocno utrudnione, jeśli nie posiadamy doświadczenia w tym zakresie.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie w przypadku sklepów internetowych ma ogromne znacznie. Pozwala w relatywnie krótkim czasie uzyskać dużą ilość odwiedzających, nie inwestując przesadnie dużych pieniędzy. Niestety w przeciwieństwie do reklam w portalach społecznościowych tutaj efekty nie będą natychmiastowe. W zależności od branży poczekamy na nie od 3 do nawet 12 miesięcy. Im większa konkurencja w danej branży, tym o efekty trudniej, a szybkie ich osiągnięcie jest właściwie niemożliwe.

Najważniejsze jest jednak podpisanie umowy z doświadczoną agencją marketingową taką jak https://efectownia.pl/pozycjonowanie-stron/. Pozwoli nam to nawiązać współpracę z profesjonalistami, którzy dobrze wiedzą co zrobić, by wybrane przez nas słowa kluczowe zaczęły piąć się w organicznych wynikach wyszukiwania popularnych wyszukiwarek internetowych. Czasami bardzo dobre efekty widoczne są już po pracach optymalizacyjnych mających na celu wykluczenie zduplikowanych treści czy zoptymalizowanie tytułów kategorii i produktów. Wzrost widoczności w takim przypadku bardzo szybko przechodzi w spory ruch, który może zapewnić bardzo dobrą konwersję.

Google Ads

Google Ads umożliwia reklamę w wynikach organicznych, ale też na stronach partnerów Google. Kampania może obejmować reklamy tekstowe, graficzne lub video. To od nas zależy, w którą stronę pójdziemy. Samodzielne prowadzenie takiej reklamy jest możliwe, ale tak samo jak w przypadku pozycjonowania efekty mogą nie być najlepsze. Dostosowanie wszystkich parametrów nie jest proste dla niedoświadczonej osoby. O ile samo uruchomienie kampanii jest łatwe, to odpowiednia optymalizacja pozwalająca obniżyć koszt reklamy i wpłynąć korzystnie na konwersję to całkiem inna bajka. Tutaj potrzeba doświadczonego specjalisty, który na podstawie własnych doświadczeń ustawi całość w sposób zapewniający wzrost wizyt i konwersji.

Ważną zaletą Google Ads jest możliwość zmiany budżetu i skalowania efektów. Jeśli osiągniemy dobre wyniki, inwestując 1000 zł, możemy liczyć, że dokładając kolejny tysiąc, podwoimy swoje wyniki. W sytuacji, gdy efekty nie będą zgodne z naszymi oczekiwaniami, jesteśmy w stanie jednym kliknięciem wyłączyć kampanię i przestać inwestować w taką formę reklamy. Google Ads bardzo fajnie działa jako dodatek do pozycjonowania. Uzupełnia ten proces i przynosi szybki wzrost sprzedaży już od samego początku działań marketingowych.

Wnętrza idealne, czyli przewaga mebli na wymiar nad sieciową masówką

0
Wnętrza

Oglądając zdjęcia w gazetach dotyczących wnętrzarstwa, mamy wrażenie, że każdy mebel został stworzony specjalnie z myślą o danym projekcie. Blaty łazienkowe perfekcyjnie pasują do wnęk, poszczególne elementy wspaniale się ze sobą komponują, a w kuchni wykorzystany jest każdy milimetr. Na szczęście my również możemy osiągnąć taki efekt we własnym domu, nie wydając fortuny, dlatego raz na zawsze porzućmy produkowane masowo meble ze znanej sieciówki i zacznijmy szukać dystrybutorów w sieci!

Dlaczego meble na wymiar są lepsze niż gotowce

Być może zaprojektowanie absolutnie unikatowego wnętrza kuchni jest trudniejsze, niż wypełnienie go sztampowymi modułami, jednak bądźmy pewni, że takie właśnie autorskie pomieszczenie spełni wszystkie nasze oczekiwania. Dzięki stolarce meblowej produkowanej na wymiar wykorzystamy każdą wolną przestrzeń i nie będziemy musieli się głowić, jak zakryć kilkucentymetrowe szpary powstałe po wstawieniu szafek. Nie ograniczajmy się jedynie do kuchni, ponieważ w sieci bez problemu znajdziemy sklep online o nazwie Fabryka Mebli, która wykona dla nas fantastyczne regały, szafki, słupki łazienkowe, czy szafki RTV.

Szybko i wygodnie, czyli zamówienia online

Pod tym adresem internetowym https://www.fabrykamebli.pl/ możemy dokładniej zapoznać się z ofertą wspomnianego wyżej sklepu. Dzięki prostemu oraz intuicyjnemu w obsłudze programowi, szybko wykonamy projekt potrzebnego nam mebla. Sprytne wskazówki pomogą nam również pobrać niezbędne wymiary, a szeroka gama frontów i korpusów sprawi, że stworzymy mebel idealny, który będzie doskonałym dopełnieniem naszej wizji. To doskonałe narzędzie dla osób urządzających własny dom, ale sprawdzi się świetnie również w przypadku profesjonalnych projektantów. Z Fabryką Mebli wyczarujemy cudowne i przemyślane wnętrza skrojone na miarę naszych potrzeb.

W sklepach znajdziemy ładne, gotowe meble, jednak salon, kuchnia, czy łazienka urządzone za pomocą stolarki na wymiar będą jedyne w swoim rodzaju. Takie meble to nie tylko pomysł na ładne i stylowe aranżacje, ale również sposób na praktyczne pomieszczenia sprzyjające codziennemu funkcjonowaniu.

Sposoby poszukiwania pracy w Katowicach

0
praca

Wiele osób zastanawia się, jak znaleźć dobrą pracę w Katowicach. Mieszkańcy tego miasta mają jednak wiele możliwości aktywnego poszukiwania pracy. Ciekawe i zróżnicowane oferty pracy w Katowicach można wyszukać na stronie internetowej Urzędu Pracy albo poznać je, udając się tam osobiście. Ponadto istnieje wiele doskonałych portali z ogłoszeniami o zatrudnieniu. Tam wpisując własne kryteria, jakie dotyczą nowej pracy, można przeanalizować wiele ofert, opatrzonych tagiem „praca Katowice”. Bez względu jednak na to, gdzie poszukuje się propozycji nowego zatrudnienia, warto mieć przygotowane profesjonalnie sporządzone CV, a także list motywacyjny, na który zwracają uwagę pracodawcy.

Skuteczna promocja firmy w 3 krokach

0
Skuteczna promocja firmy w 3 krokach

Dziś, w dobie dużej konkurencji i mocno rozwiniętego rynku, firmy muszą walczyć o klientów. Marka, która chce odnieść sukces i cieszyć się rozpoznawalnością w branży, powinna inwestować w marketing. Jakie rozwiązania promocyjne możesz wykorzystać w swojej firmie?

Spójny branding przede wszystkim

Dlaczego jedne marki cieszą się dużą popularnością, a innym nigdy nie udało się wybić? Sukces poszczególnych brandów w wielu przypadkach tkwi w spójnym brandingu. Branding firmy to zaplanowany proces kreowania marki i utrwalania jej istnienia w świadomości odbiorców. Branding w marketingu to m.in.:

  • wymyślenie ciekawej, a przy tym łatwej do zapamiętania nazwy,
  • zaprojektowanie niepowtarzalnego logo i całej identyfikacji wizualnej marki,
  • określenie wartości i archetypu marki,
  • przygotowanie strategii marketingowej, obejmującej plan i sposoby komunikacji z otoczeniem.

Branding tworzy markę, nadaje jej charakter, wzmacnia jej wizerunek, a dzięki temu pomaga budować rozpoznawalność wśród poszczególnych grup docelowych.

Atrakcyjna strona internetowa – niezbędne narzędzie promocyjne w dzisiejszym biznesie

W obecnych czasach jednym z podstawowych narzędzi promocyjnych wykorzystywanych w marketingu jest strona internetowa. Witryna WWW to swego rodzaju wizytówka marki i kanał komunikacji z odbiorcami. Często przez stronę firma sprzedaje swoje produkty bądź usługi. Witryna powinna być intuicyjna, czytelna, responsywna, atrakcyjna wizualnie, pełna wartościowej treści, dopasowana do oczekiwań i charakterystyki grupy docelowej. Duże znaczenie ma również optymalizacja strony pod kątem SEO, a także dopasowanie wyglądu strony do identyfikacji wizualnej firmy.

Skuteczne działania marketingowe (nie tylko w internecie)

Przemyślana, starannie zaprojektowana reklama to najlepszy sposób na to, by zdobyć nowych klientów. Dziś szczególne znaczenie ma promocja w internecie. Za pośrednictwem sieci można w prosty sposób zbudować pozytywny wizerunek marki i dotrzeć do osób zainteresowanych jej ofertą. W kampaniach internetowych można wykorzystać m.in. Google Ads, reklamy w mediach społecznościowych oraz ciekawe formy marketingu – takie jak influencer marketing, marketing szeptany, czy marketing rekomendacyjny.

Choć internetowe działania marketingowe stanowią dziś priorytet, to dobrze przygotowana reklama tradycyjna również może przynieść spektakularne efekty. Szczególnie pomocna może okazać się w przypadku brandów działających lokalnie. Klasyczna promocja to m.in. ulotki, banery, katalogi, roll-upy, reklamy prasowe.

Przygotowanie brandingu, zaprojektowanie strony internetowej czy kreację internetowych i tradycyjnych kampanii reklamowych warto powierzyć specjalistom. Raczyńska Design to firma świadcząca profesjonalne usługi marketingowe, obejmujące identyfikację wizualną, kompleksową obsługę kampanii reklamowych oraz IE-Marketing (tj. tworzenie witryn internetowych, wizualizacji 3D, czy też banerów internetowych). Szczegółowe informacje dotyczące oferty firmy znaleźć można na stronie https://raczynska.com/.

Jak sprawdzić ilość wiadomości w messengerze?

0
Jak sprawdzić ilość wiadomości w messengerze

Posiadanie Internetu stało się pewnego rodzaju standardem. Co więcej, posiadamy dostęp do Sieci nie tylko na urządzeniach stacjonarnych, ale również przenośnych. Właściwie każdy może bez problemu uzyskać dostęp do Internetu w telefonie, tablecie, czy laptopie. Podobnie jest z używaniem portali społecznościowych, dzięki którym można publikować przeróżnego rodzaju treści, czy wymieniać się wiadomościami z innymi użytkownikami. Jednym z popularniejszych miejsc jest Facebook, który pozwala na kontakty ze znajomymi, ale także sprawdza się jako wspaniałe źródło do kontaktów biznesowych. Przesyłanie wiadomości odbywa się za pomocą messengera. Oczywiście nie każdy użytkownik tego drugiego, musi mieć konto na Facebooku, jednak bardzo często jedno łączy się z drugim.

Messenger a liczba wiadomości

Każdego dnia przesyłamy między sobą ogromną ilość przeróżnego rodzaju wiadomości. Zwiększenie tej ilości następuje w momencie, w którym dajemy ogłoszenie na jakąś grupę, czy też chcemy nawiązać kontakt ze zwiększoną ilością użytkowników. W jaki sposób można sprawdzić, ile wiadomości posiadamy w messengerze? Doskonałym pomocnikiem będzie przeglądarka Google Chrome (lub Opera), ponieważ istnieje możliwość zainstalowania wtyczki o nazwie React Developer Tools. Po zainstalowaniu wtyczki należy zalogować się na Facebook’a używając wcześniej wymienionej przeglądarki, a następnie należy wybrać opcję „Pokaż wszystko w Messengerze”. Kolejnym krokiem będzie skorzystanie z narzędzi dla deweloperów, jednak aby otworzyć to okienko, trzeba wcisnąć kombinację klawiszy: Shift + Ctrl + I. W otwartym oknie należy wejść w zakładkę   Components. Pojawi się pasek do wyszukiwania, w którym należy wpisać: „MessengerDetailView”. W okienku po prawej stronie należy kliknąć: „activeThread”, a następnie „message_count”. W efekcie można będzie dowiedzieć się, ile wiadomości znajduje się na komunikatorze.

Pozornie może się wydawać, że odszukanie takich informacji jest bardzo trudne, jednak wystarczy zrobić to raz, by każdy kolejny był łatwiejszy. Wiadomo, że Facebook powinien dać łatwiejszy sposób na odszukanie takich danych, jednak jeśli tylko komuś zależy na uzyskaniu takich wiadomości, to ma szansę na zrealizowanie swojego celu. Wystarczy kilka minut wolnego czasu i odrobina cierpliwości, by można było zobaczyć, jak to wszystko wygląda. Obecnie dostęp do mediów społecznościowych jest właściwie na wyciągnięcie ręki, dlatego coraz więcej osób interesuje się tym, jak wyglądają tego typu dane w ich przypadku. Co więcej, w przypadku poszukiwania współpracowników, czy sprawdzenia zainteresowania danym ogłoszeniem, takie informacje będą mogły okazać się przydatne.