poniedziałek, wrzesień 27, 2021

Kontrola dostępu niezbędna w strefie bankowej

0
Kontrola dostępu niezbędna w strefie bankowej

Bankomaty i wpłatomaty to urządzenia, które towarzyszą nam każdego dnia. Jednak, aby korzystanie z nich było w pełni bezpieczne, zwłaszcza w nocnej porze, niezbędne jest oddzielnie tej strefy za pomocą specjalnych urządzeń kontroli dostępu. Dowiedz się o nich więcej i wykorzystaj w swojej placówce.

Strefa 24/7

Coraz więcej banków w Polsce oferuje swoim klientom możliwość korzystania z wpłatomatu i bankomatu dosłownie przez cały dzień i całą noc. Urządzenia te mogą znajdować się zarówno w miejscach ogólnodostępnych, jak i w bezpiecznie oddzielonych strefach klienta, które między innymi ograniczają szansę na napaść na osobę pobierającą pieniądze.

Strefa 24/7 jest niezwykle chętnie wykorzystywana przez użytkowników banków. Jest to niewielkie pomieszczenie, w którym znajdują się wpłatomaty i bankomaty. Pozwala ona w sposób w pełni bezpieczny i komfortowy zająć się swoimi sprawami, niezależnie od pory dnia. Dzięki jej wyznaczaniu, wszyscy klienci czują się znacznie pewniej i chętniej korzystają w takiego miejsca.

Elektroniczna kontrola dostępu

Najlepszym sposobem na kontrolowanie dostępu do miejsc takich, jak strefa 24/7, jest założenie elektronicznej blokady dostępu. Pozwoli ona na zabezpieczenie drzwi do placówki przed niepowołanym ich otwarciem, na przykład przed wykorzystaniem jej jako miejsca noclegowego przez osoby bezdomne. Jednocześnie, każdy, kto zdecyduje się skorzystać z bankomatu albo wpłatomatu o nietypowej porze, będzie mógł czuć się tam zupełnie swobodnie i bezpiecznie, co na pewno będzie dla niego ogromną zaletą.

Bankowe zestawy kontroli dostępu

Zestawy kontroli dostępu w banku mogą jednak dotyczyć także innych stref, które znajdują się w tej placówce. Wówczas obejmują one między innymi kontrolę dostępu pracowników do poszczególnych części banku, takich jak miejsca przechowywania rezerw i depozytów.

Kontrola dostępu pracowników do takich miejsc obejmuje zarówno system rejestracji wejść, jak i wyjść, jak też może posłużyć do prowadzenia wewnętrznych analiz i statystyk, pokazujących między innymi raporty dotyczące poszczególnych pracowników.

Co więcej, program kontroli dostępu można z łatwością połączyć z innymi systemami, które pozwalają na ewidencję czasu pracy oraz zachowań pracowników. Dzięki temu pozwoli on na szybki import i eksport informacji o harmonogramach, urlopach, nieobecnościach czy nawet regulaminach pracy.

Najwyższa jakość, niezawodność i prostota działania

Jeśli jesteś zainteresowany wprowadzeniem takich innowacji w swoim banku, serdecznie polecamy ci system bibinet, który połączony z odpowiednimi elektronicznymi czytnikami zapewni ci te wszystkie funkcjonalności, a także znacznie więcej dodatkowych opcji. Dzięki niemu w sposób łatwy, szybki i bezproblemowy będziesz mógł kontrolować wszystko, co dzieje się w twojej placówce.

Jak zarabiać na Instagramie?

0
Jak zarabiać na Instagramie

Instagram stał się w ostatnich latach prawdziwym fenomenem popkulturowym, a niektórzy wprost wskazują na to, że pod względem aktywności użytkowników zdążył on przerosnąć już Facebooka. Model działania tego serwisu jest banalnie wręcz prosty, ale skuteczny: publikujemy na nim zdjęcia, które możemy opisać hashtagami, a zdjęcia i profile innych możemy polubić, skomentować i zaobserwować.

Instagram szybko dołączył do panteonu social mediów, które umożliwiają twórcom naprawdę sensowny zarobek i z tego właśnie względu zdecydowana większość młodych ludzi marzy dzisiaj o bazie kilkunastu tysięcy obserwujących, by móc tę popularność następnie skapitalizować dzięki kontaktom z różnego rodzaju reklamodawcami.

Serwis, który pozostaje pod kontrolą Facebooka, nie jest jednak szczególnie przyjazny dla osób, które nie miały wcześniej żadnego doświadczenia z marketingiem, ponieważ nie oferuje on wbudowanej i będącej jego integralną częścią formy pośrednictwa między użytkownikiem, a reklamodawcą. W jaki sposób możemy zatem zacząć zarabiać sensowne pieniądze na Instagramie?

Zbuduj własną bazę fanów

Kluczem do rozpoczęcia naszej działalności na Instagramie jest oczywiście zebranie swoistego kapitału marketingowego w postaci odpowiednio dużej bazy osób obserwujących. Istotne jest, by nie były to puste subskrypcje – zdesperowani użytkownicy potrafią sztucznie nabijać sobie obserwacje w serwisach aukcyjnych lub oferują w komentarzach pod postami popularnych osób możliwość wymiany polubienia za polubienie i obserwacji za obserwację.

To nie jest jakkolwiek perspektywiczne i nie warto na taką działalność tracić czasu – zwłaszcza, że większość osób wysuwających takie oferty natychmiast cofnie obserwację, licząc, że my nie zwrócimy uwagi i pozostawimy swoją. Pierwszych fanów zdobywa się bardzo mozolnie, jeśli nie dysponuje się jakimś niszowym contentem, który natychmiast przyciąga uwagę. Jeśli nie potrafimy rysować, malować, projektować, robić makijażu czy cokolwiek w tym rodzaju, najlepiej jest najpierw zebrać wszelkie możliwe obserwacje od znajomych i znajomych znajomych, co wydaje się zachowaniem prozaicznym, ale często może poskutkować liczbą followów sięgającą nawet kilkuset. Warto też pomyśleć nad zakupem obserwujących na wyspecjalizowanych serwisach. Realni obserwujący dodadzą naszemu kontu lepsze zasięgi, przy czym nie kosztują wcale dużo. Realnych obserwujących na Instagramie możemy kupić już o 9,99 zł.

Nawet jeśli nie posiadamy talentu, który da się wyeksponować na Instagramie, to wystarczyć może nawet to, że barwnie przedstawimy swoją osobowość lub zachwycimy poczuciem estetyki. Jeśli opatrzymy zdjęcia odpowiednimi hashtagami, popularność sukcesywnie zacznie się nakręcać i w pewnym momencie zaznamy efektu kuli śnieżnej, kiedy followy będą napływać dziesiątkami. Warto również brać udział we wszelkiego rodzaju łańcuszkach, które również cieszą się popularnością, a użytkownicy serwisu chętnie je sprawdzają.

Profil na Instagramie jako baner reklamowy

Instagram, jak już zostało wspomniane, nie posiada wbudowanych funkcji umożliwiających wygodne nawiązywanie kontaktów reklamowych. Taki stan rzeczy powoduje oczywiście, że należy samemu nawiązywać te kontakty lub starać się zwrócić na siebie uwagę reklamodawców, ale za to nie musimy zupełnie przejmować się tym, że serwis, działający jako pośrednik, zabierze dla siebie swoją prowizję. Najczęściej opłaca się po prostu cierpliwie zaczekać – marki bardzo aktywnie przeszukują serwis w poszukiwaniu perspektywicznych użytkowników i nie jest wcale tak, że ci z milionami obserwujących zgarniają wszystko – stawiają oni bowiem wygórowane stawki, a markom lepiej jest bardzo często zainwestować w marketing u kilkudziesięciu małych użytkowników niż u jednego giganta z niepewnymi zasięgami.

Marketing jest tutaj bardzo ważnym słowem – działając na Instagramie, działamy bowiem w branży reklamowej i właśnie tak powinniśmy to zajęcie traktować. Kiedy odezwie się do nas pierwszy reklamodawca, najpewniej zaoferuje nam barter, czyli darmowy produkt w zamian za post. Pieniądze nadejdą z czasem i warto jest mieć w tej kwestii cierpliwość. Jeśli zadbamy o to, by post wyglądał estetycznie i nienachalnie zachęcał do spróbowania produktów danej marki, będziemy mogli często liczyć na dalszą współpracę lub kontakty do innych reklamodawców, bo firmy bardzo chętnie wymieniają się danymi użytkowników, na których można polegać. Potem robi się już z górki – zasięg profilu będzie sukcesywnie wzrastać, wraz z nim prestiż marek, które będą się odzywać, a formy gratyfikacji staną się coraz bardziej imponujące.

Fundusze Venture Capital – co to takiego?

0
FUNDUSZE VENTURE CAPITAL
Fot. Pexels.com

Fundusz Venture Capital to jeden ze sposobów na pozyskanie środków na swoją inwestycję. Jest to popularna metoda wykorzystywana przez startupy na całym świecie. Jeśli masz pomysł na biznes, ale potrzebujesz gotówki warto zastanowić się nad takim rozwiązaniem.

Przeczytaj też: http://www.synat.pl/fundusze-venture-capital-czym-one-sa/

Podstawy działania funduszy Venture Capital

Fundusze Venture Capital nazywane są funduszami dużego ryzyka ponieważ przedsiębiorstwa, które inwestują w mniejsze firmy z pomysłem mogą nie odzyskać zainwestowanej kwoty. Trudno przewidzieć, co okaże się sukcesem na rynku dlatego też ryzyko jest duże. Ponadto często kwoty inwestowane w mniejsze przedsiębiorstwa przez większe są bardzo wysokie.

Niektóre firmy oferują nie tylko wsparcie finansowe, ale także mentoringowe. Oznacza to, że wysyłają część pracowników do mniejszego przedsiębiorstwa. Jest to również okazja do zyskania większego doświadczenia przez młodszy podmiot.

Gdzie szukać funduszu Venture Capital?

Za granicą, szczególnie w Stanach Zjednoczonych jest to bardziej popularne rozwiązanie. Jednak w Polsce możemy znaleźć kilka podmiotów, które wspomagają młode i innowacyjne biznesy. Należą do nich m.in. Podlaski Fundusz Kapitałowy SA, BMP Polska Sp. z o.o., Pekao Fundusz Kapitałowy Sp. z o.o. Takich podmiotów jest więcej. Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę hasło: fundusz venture capital Polska, a pokaże nam się wiele wyników wyszukiwania.

Fundusz Venture Capital czy Private Equity?

Alternatywnym funduszem do pozyskania środków jest Private Equity. Różnica pomiędzy dwoma funduszami polega na tym, że fundusz  Private Equity może inwestować w firmy nie prywatne, nie pojawiające się na giełdzie. Inwestorem w takim wypadku może być każdy, nawet osoba prywatna.

Jednak Private Equity rzadziej od Venture Capital inwestuje w startupy czy młode firmy. Fundusze Private Equity w większym stopniu skupiają się na rozwoju już istniejących spółek.

 

Skorzystanie z pomocy funduszy Venture Capital czy Private Equity może znacząco wspomóc kondycję finansową przedsiębiorstwa. Należy się jednak liczyć z wymaganiami jakie stawiają takie fundusze przed kandydatami, a także z podziałem późniejszych zysków. Fundusze tego typu to większe ryzyko dla inwestorów niż osób korzystających z ich pomocy, i o tym również należy pamiętać.

Zobacz też: http://www.hostowisko.pl/tarcza-antykryzysowa-2-0-to-warto-wiedziec/

Naklejki mogą być idealnym dodatkiem do przedszkola

0
Naklejki

Przedszkole to miejsce, które powinno służyć nie tylko opiece nad dziećmi, ale przede wszystkim zapewniać im możliwość zdobywania pierwszej wiedzy oraz uczestniczenia w dobrych zabawach. Aby spełniało te warunki, powinno zostać odpowiednio przygotowane i wyposażone. Naklejki mogą stać się nieocenioną pomocą w jego przestrzeni. Dowiedz się, dlaczego.

Naklejki ścienne, które pomogą w pierwszej nauce

Dzieci w przedszkolu powoli zaczynają uczyć się różnych umiejętności, takich jak między innymi czytanie i pisanie. Poznają pierwsze słowa w językach obcych, powoli zaczynają liczyć, ale także zdobywają wiedzę o otaczającym je świecie.

Aby ułatwić im tę naukę, warto zdecydować się na wyposażenie ich przestrzeni w specjalne pomoce dydaktyczne, które będą stymulowały ich uwagę. Co więcej, wspomogą proces zapamiętywania poprzez ciekawe skojarzenia i jednoczesne prezentowanie na przykład słowa i odpowiadającego mu rysunku. Znajdując się stale w przestrzeni wokół dziecka, takie pomoce dydaktyczne niejako podświadomie wspomagają proces nauki.

Jednym z najlepszych pomysłów może być wykorzystanie naklejek ściennych. Te przygotowywane specjalnie z myślą o dzieciach są kolorowe, odpowiednio duże i łatwe w odbiorze. Dzięki temu wzbogacają wystrój danego pomieszczenia, nadając mu wesołego charakteru, a jednocześnie spełniają swoje dydaktyczne zadanie.

Naklejki podłogowe, które rozwiną umiejętności psychomotoryczne

Dzieci w wieku przedszkolnym potrzebują nie tylko stymulacji umysłowej, ale również zabaw ruchowych. To one rozwijają ich motorykę, koordynację oko-ręka, czy pomagają w ogólnej poprawie zwinności i utrzymaniu dobrej kondycji.

Naklejki podłogowe, dostępne na stronie https://naklejkon.pl/, są doskonałym przykładem zabawy rozwojowej, która pomoże w rozwinięciu umiejętności psychomotorycznych. Dzięki kolorowym naklejkom umieszczonym w odpowiednich odstępach, łatwiej będzie opiekunkom zainicjować różne, ciekawe zabawy, angażujące dzieci sportowo. Będą mogły zarówno bawić się w grupie, jak i rywalizować pomiędzy sobą, dzięki czemu dodatkowo rozwiną się ich umiejętności społeczne.

Naklejki podłogowe mogą także być elementem, który zachęci maluchy do samodzielnej zabawy. Rozwiną kreatywność, zachęcając do wymyślania nowych gier, w które można bawić się w gronie przyjaciół. W efekcie będą więc korzystnie wpływać na każdy element rozwoju dziecka.

Wytrzymałe urozmaicenie przestrzeni

Warto przy tym pamiętać, że naklejki podłogowe lub ścienne narażone będą na uszkodzenia w trakcie użytkowania. Dlatego najlepszym pomysłem jest wybór takich, które zabezpieczone są specjalnym laminatem, który ochroni ich powierzchnię i zapewni długą żywotność. W efekcie będą pełnić nie tylko rolę edukacyjną czy rozwojową, ale także staną się ciekawym elementem ozdobnym.

Wdrożenie sklepu internetowego to dopiero początek. Następny krok to optymalizacja sprzedaży

0
Wdrożenie sklepu internetowego

Założenie sklepu internetowego jest dla wielu osób wyzwaniem. Kiedy jednak witryna powstanie, często okazuje się, że był to dopiero pierwszy krok na drodze do sukcesu. Niemniej ważne jest bowiem zoptymalizowanie jego pracy, które pozwala na osiągniecie realnych, wysokich przychodów.

Analiza to podstawa osiągnięcia sukcesu

Dogłębna analiza wszystkich zagadnień, związanych z branżą, w jakiej się obracasz, to pierwszy krok do uzyskania większych wyników sprzedaży. Dlatego powinieneś zacząć od poznania rynku, w tym przeanalizowania działań konkurencji i jej ewentualnego wzrostu. Niemniej ważne jest zapoznanie się z opiniami oraz oczekiwaniami klientów, co pozwoli ci nakierować swoje działania na ich zaspokojenie. Twoja wiedza sprawi, że klienci będą bardziej zadowoleni, co z kolei przełoży się na zwiększenie sprzedaży w przyszłości.

Jednak nie tylko osiągnięcia konkurencji i oczekiwania klientów są istotne, aby opracować skuteczny plan działania. Tak samo dużą wagę powinieneś przyłożyć do analizy twojej własnej sprzedaży. Dowiedz się, jaki jest ruch w sklepie, poznaj konwersję i sprawdź, jak często porzucany jest koszyk przez klientów. Poznanie etapu, który zniechęca ich do dokonania zakupu, może być niezbędne do zoptymalizowania całego procesu.

Opracuj plan rozwoju

Kiedy poznasz najważniejsze zagadnienia związane z branżą, a także dowiesz się, czy występują jakieś problemy w twoim sklepie, powinieneś przygotować plan rozwoju. Znaleźć musi się w nim takie zagadnienia, jak choćby optymalizacja witryny, pozwalająca na zwiększenie ruchu na stronie, czy też poprawa procesu zakupowego, zmniejszająca ilość porzuconych koszyków. Często skrócenie procesu finalizacji ułatwia klientom dokończenie zakupów.

Niezbędnym krokiem w planie rozwojowym powinno być także spełnienie oczekiwań klientów na jak najwyższym poziomie. Zastanów się, co jeszcze możesz dla nich zrobić, aby byli bardziej zadowoleni i postaraj się wprowadzić ten plan w życie. Być może rozwiązanie będzie prostsze, niż myślisz, na przykład wystarczy uzupełnić posiadany sklep internetowy o blog, na którym będziesz odpowiadał na najczęstsze pytania z danego tematu.

Współpracuj ze specjalistami optymalizacji

Samodzielne wdrożenie wszystkich zmian może być poważnym wyzwaniem. Dlatego, aby jeszcze bardziej poprawić wyniki sprzedaży, postaraj się nawiązać współpracę ze specjalistami. Pomogą ci w prowadzeniu dogłębnych analiz i opracowywaniu nowych planów rozwojowych. Dzięki nim poszerzyła swoją wiedzę, a także zyskasz możliwość wprowadzenia automatyzacji w swoim sklepie.

Ten ostatni zabieg, na który szczególny nacisk kładzie X-CODING, pozwoli ci na wprowadzenie dodatkowych zmian w twoim sklepie. Będziesz miał możliwość ratowania porzuconych koszyków i zachęcisz klientów do powrotu na twoją witrynę. Co więcej, dzięki procesom automatyzacji działania marketingowe będą lepiej dostosowane do potrzeb klientów. Proces zakupowy zostanie przy tym uniezależniony od ręcznej obsługi, dzięki czemu koszty prowadzenia sklepu zostaną obniżone.

W efekcie wdrożenie tych wszystkich zmian samodzielnie i ze specjalistami sprawi, iż twój sklep będzie przynosił coraz większe zyski.

Wady i zalety funduszy indeksowych

0
Wady i zalety funduszy indeksowych

W ostatnich latach można zauważyć wzrastającą popularność funduszy indeksowych – ETF’ów (z ang. exchange foreign funds). Obecnie wartość wszystkich środków ulokowanych w tej formie na całym świecie przekracza już 6 bilionów dolarów. Obecnie także coraz więcej polskich inwestorów interesuje się tą formą funduszy, uważając je za dobry sposób na dostatnią emeryturę. Jakie są jednak wady i zalety inwestowania w EYF-y?

Druk fleksograficzny – kompendium wiedzy

0
Druk fleksograficzny

Popularna technika druku fleksograficznego to nic innego jak wypukły druk, który podziwiać można na wielu opakowaniach sklepowych. Technika ta w ostatnim czasie wykorzystywana jest także na szeroką skalę w branży reklamowej, a dokładniej mówiąc na szyldach reklamowych.

Jak działają linki sponsorowane Google AdWords?

0
AdWords

Linki sponsorowane Google Adwords to nic innego jak jedna z podstawowych reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Możemy skorzystać z dwóch sposobów. Jeden jest płatny, a drugi jak możemy się domyślać bezpłatny. Zaczynając od tej bezpłatnej opcji, to polega ona na wprowadzeniu działań związanych z SEO, czyli pozycjonowaniem stron internetowch w wyszukiwarce. Specjalne agencje SEO mogą wykonać audyt strony i zalecają jej potrzebne do jej poprawy działania. Istnieją też płatne metody na reklamę w wyszukiwarce. Czym są linki sponsorowane Google AdWords? Jakie są zalety korzystania z nich? Czym jest metoda PPC? Przekonajmy się! 

Przeczytaj też: https://www.ipo.pl/linki-sponsorowane-google-adwords/ 

Linki sponsorowane Google AdWords

SEO, czyli inaczej Search Engine Optimalization jest doskonałą metodą na zbudowanie zdrowej, docenianej przez wyszukiwarki strony internetowej. Google premiuje witryny z wartościowymi treściami. Dzięki nim linki do strony mogą pojawić się na znacznie wyżej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Może być to nawet pierwsza strona tuż pod płatnymi wynikami. Na efekty trzeba jednak trochę poczekać. W grę wchodzi nawet kilka miesięcy. Nie jest to zatem dobra informacja dla osoby, która właśnie wchodzi na rynek i chce błyskawicznie dotrzeć do większej ilości klientów. Rozwiązaniem w tym przypadku są linki sponsorowane Google Adwords. 

Przyczynią się one między innymi do:

  • większej liczby telefonów do firmy,
  • powiększą liczbę wizyt w sklepie (stacjonarnym),
  • zachęcą użytkowników do odwiedzenia naszej witryny.

Na czym polega metoda PPC? – Pay Per Click

Google Adwords to program płatnych linków. Polega na tym, że przedsiębiorca płaci Google za osobę, która kliknęła w odnośnik prowadzący do jej strony. Pieniądze pobierane są tylko za kliknięcia, a nie za wyświetlenie linka, to właśnie dlatego taki model nazywa się PPC – Pay Per Click. Na początku ustalamy budżet, jaki chcemy miesięcznie przeznaczyć na taką kampanię. Będziesz bezpieczny, ponieważ po przekroczeniu tej kwoty, nie zostają pobierane pieniądze, ponieważ kampania się kończy. Płatny link powinien zawierać słowo kluczowe, czyli wyraz lub wyrazy, na których zależy osobie zlecającej reklamę. Są to wyrazy wpisywane przez internautów w wyszukiwarkach.

Zalety płynące z korzystania z linków sponsorowanych

Kiedy korzystasz z linków sponsorowanych to masz szansę bardzo szybko dotrzeć do potencjalnych klientów dla swojego biznesu. Linki ustawiasz na słowa i frazy kluczowe.Kiedy prowadzisz sklep internetowy z obuwiem na zimę, to możesz wykupić kampanię na frazę „buty zimowe”. Jeśli internauta wpisze taki zwrot w pasek wyszukiwania, to link do twojej strony wyświetli się w bloku reklamowym znajdującym się w górnych wynikach wyszukiwania.

Zobacz też: http://www.investray.pl/samozatrudnienie-czym-jest-i-czy-jest-dobre-dla-kazdego/

Łańcuch dostaw w przedsiębiorstwach produkcyjnych – wszystko co należy wiedzieć

0
Łańcuch dostaw w przedsiębiorstwach produkcyjnych

W dzisiejszych czasach by podtrzymać ciągłość procesu produkcyjnego w swoim przedsiębiorstwie niezwykle kluczowe jest utrzymanie procesu łańcucha dostaw. Jest on niezwykle kluczowy dla przedsiębiorstw produkcyjnych ze względu na to, iż jedynie dzięki temu procesowi możliwa jest produkcja oraz proces magazynowania czy też dalszej sprzedaży swoich dóbr i usług. W czasach pandemii takie działania mogą być mniej lub bardziej utrudnione zatem warto wiedzieć co należy zrobić by utrzymać łańcuch dostaw na odpowiednim poziomie.

Czym jest łańcuch dostaw dla przedsiębiorstwa produkcyjnego?

Dla przedsiębiorstwa produkcyjnego – podobne zresztą jak dla każdej innej formy prowadzenia działalności na różną skalę – utrzymanie łańcucha dostaw na tym samym poziomie jest niezwykle istotne. Samo pojęcie łańcucha dostaw oznacza ciąg działań, który pozwala na dostarczenie wszelkich komponentów i części do przedsiębiorstwa głównego, w którym odbywa się proces produkcyjny. Innymi słowy łańcuch dostaw pozwala na zachowanie ciągłości produkcji co z kolei przekłada się na unikanie przestojów czy też sytuacji, z powodu których firma jest stratna.

W jaki sposób efektywnie zarządzać łańcuchem dostaw?

Efektywne zarządzanie łańcuchem dostaw polega na stosowaniu kilku prostych reguł, które regulują pracę wszystkich osób oraz urządzeń kluczowych w procesie dostaw. Do tego typu zadań należą:

  • odpowiednie zarządzanie zapasami – by miejsce magazynowania nie było zbytnio przepełnione oraz by zbyt duża ilość produkowanych wyrobów nie zalegała w magazynach konieczne jest odpowiednie zarządzanie zapasami. Polega ono na prowadzeniu sprzedaży oraz wysyłaniu do miejsc docelowych swoich wyrobów w taki sposób by każda nowo wyprodukowana partia wyrobów mogła bez problemu trafiać na możliwie jak najkrótszy okres czasu do magazynu. W ten sposób można uniknąć kosztów związanych z budową dodatkowego miejsca magazynowania;
  • planowanie produkcji – ten proces z kolei polega na optymalizowaniu zasobów oraz odgórnym ustalaniu potrzeb produkcyjnych na dany rynek zbytu. Takie odgórne ustalenie ilości produktów lub usług jakie mają zostać wytworzone jest niezwykle ważne, gdyż pozwala na uniknięcie zbędnych kosztów wytworzenia zbyt małej lub zbyt dużej liczby swoich wyrobów. Planowanie produkcji powinno być dostosowane zarówno do możliwości produkcyjnych wybranego przedsiębiorstwa jak i potrzeb ze strony kontrahentów oraz klientów;
  • zastosowanie systemu ERP – kolejnym sposobem na efektywne zarządzanie łańcuchem dostaw jest wdrożenie systemu ERP. Jest to informatyczny system, który pozwala na usprawnienie procesów logistycznych w firmie tj. na objęcie kontroli nad najważniejszymi działami w każdym przedsiębiorstwie. Mowa tutaj przede wszystkim o działach takich jak finanse, księgowość, magazyn, miejsce produkcji czy też kadry lub zaopatrzenie;
  • zastosowanie strategii lean manufacturing – ta strategia jest niezwykle istotna dla łańcucha dostaw, gdyż pozwala na efektywne zarządzanie zasobami jak i zapasami w każdym przedsiębiorstwie. Dodatkowo dzięki tej strategii można wdrażać procedury mające na celu rozwój kultury pracy w wybranym miejscu oraz ogólne nastawienie na jak najszybszy i możliwie jak największy rozwój firmy.

Bazując na wyżej wymienionych przykładach wprowadzających efektywne zarządzanie łańcuchem dostaw można stwierdzić, iż samo zarzadzanie tym procesem nie jest aż tak skomplikowane. Istotne jest by stosować się do wszystkich wyżej wymienionych reguł, gdyż pozwoli to na uniknięcie zbędnych komplikacji w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.

Tworzenie aplikacji mobilnych – kto się tym zajmuje?

0
Tworzenie aplikacji mobilnych

Aplikacje mobilne z prędkością światła podbijają obecny rynek. Trudno znaleźć sklep, który poza stroną internetową nie oferuje swoim klientom tego udogodnienia. Jest to szybsze, wygodniejsze i bardziej praktyczne rozwiązanie. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, sprawdź, kto może Ci pomóc w stworzeniu aplikacji mobilnej dla Twojego start-upu!

Dlaczego strona internetowa to często za mało?

Nie ma wątpliwości, że strona internetowa to niezwykle przydatne rozwiązanie. Pozwala opowiedzieć więcej o produktach, zachęcić do ich kupna, a także przybliżyć użytkownikom historię i działalność marki. W dzisiejszych czasach klienci nieufnie patrzą na sklepy, które takowej nie posiadają. Jednak wprowadzanie innowacji jest niezbędne, by firma nadążała za stale zmieniającymi się potrzebami konsumentów. Teraz liczy się kontakt z usługobiorcami, szybkie i sprawne składanie zamówień oraz zapewnienie jak największej wygody. Aplikacje mobilne używane są przez użytkowników w domu, w pracy, autobusie czy pociągu. Z tego względu zaleca się, by każda firma oferowała zarówno stronę internetową, jak i aplikację. Ale jak wygląda tworzenie aplikacji mobilnych w praktyce?

Tworzenie aplikacji mobilnych krok po kroku

Nie każda firma dysponuje działem IT, który potrafi stworzyć intuicyjną aplikację. Tworzenie aplikacji mobilnych to proces niezwykle złożony, wymagający użycia różnych języków programowania, dlatego potrzeba do niego ekspertów. W wielkim skrócie – całość rozpoczynamy od projektowania aplikacji przy użyciu programów takich jak Adobe Illustrator czy Photoshop. Nie wolno zapominać o interfejsie dotykowym, rozdzielczości i elementach UI i UX. Przechodzimy do pracy koncepcyjnej (mockupy, moodboardy) i programujemy aplikację osobno dla systemów Android, Windows Phone oraz iOS lub używamy do tego specjalnych narzędzi. Jednym z ostatnich kroków będzie proces certyfikacji w sklepach Google Play, Windows Store i AppStore. Wszystko ma tutaj znaczenie, dlatego warto zwrócić się po pomoc do profesjonalistów, takich jak https://ultrano.pl/. Firmy mające doświadczenie w tworzeniu aplikacji mobilnych zadbają, by efekt końcowy prezentował się ponadprzeciętnie. Sprawdź portfolio interesujących Cię specjalistów i przeanalizuj, czy taka forma prac Ci odpowiada. Dzięki temu Twoja firma zyska nowe narzędzie, a zarazem innowację, która z pewnością pozytywnie wpłynie na wzrost zainteresowania ofertą.