Promowanie sklepu internetowego na Facebooku

Media społecznościowe dają duże możliwości promowania swojego biznesu. Klienci, którzy polubili fanpage sklepu na Facebooku chętniej wracają po kolejne zakupy.

Fanpage sklepu

Fanpage można utworzyć za darmo, daje on dostęp do statystyk, pozwala na tworzenie pełnowymiarowych reklam, a także na przydzielanie uprawnień, np. pracownikowi, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie strony.

Fanpage sklepu internetowego pozwala przede wszystkim na lepszy kontakt z klientami. Otrzymają oni informacje na temat promocji, rabatów lub najnowszej oferty, którą mogą następnie udostępnić swoim znajomym. Dzięki dobrze przygotowanym treściom można dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców. W przeciwieństwie do wiadomości wysyłanych w postaci Newslettera, fanpage jest widoczny dla wszystkich osób, które go odwiedzą.

Płatna reklama

Płatna reklama na Facebooku daje możliwość wyboru różnych opcji, które pozwalają na trafienie do konkretnej grupy odbiorców. Zaletą takiego rozwiązania jest duża elastyczność pod względem kosztów. Początkujący przedsiębiorca może zacząć promowanie swojego sklepu na Facebooku bez inwestowania dużych pieniędzy.

Sklep zintegrowany z fanpage’em

Przycisk lubię to można osadzić na stronie sklepu. Dzięki temu klienci, którzy odwiedzają sklep mogą od razu zostać jego fanami na Facebooku, wystarczy tylko jedno kliknięcie. Klient zadowolony z usługi, zainteresuje się także informacjami na temat nowych produktów i promocji.

Jak zdobyć fanów?

Warto pamiętać, że nie trzeba mieć wcale tysięcy fanów na Facebooku. Każdy zadowolony klient ma znaczenie, ponieważ może udostępniać informacje o sklepie swoim znajomy, a także chętniej wróci po kolejne zakupy. Posiadanie tysięcy fanów, którzy nie są aktywni i zainteresowanie ofertą sklepu, mija się z celem. Do przyciągnięcia większej liczby fanów warto wykorzystać kupony rabatowe oraz konkursy.

Fanpage na Facebooku można prowadzić samodzielnie, jednak warto zastanowić się nad zainwestowaniem w profesjonalny marketing w mediach społecznościowych, ponieważ takie działania przekładają się na wzrost sprzedaży.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here