Każda firma, niezależnie od tego czy działa na rynku od wielu lat, czy też stawia na nim pierwsze kroki, powinna zadbać o skuteczną kampanię marketingową. Reklama powinna przyciągać uwagę i na długo zapadać w pamięć, ponieważ jednak spoty emitowane w telewizji lub radiu często są pomijane przez odbiorców, warto poszukać innych kanałów zapewniających zamierzony efekt, jak np. reklama w kinie.

Ciekawe sposoby na reklamę

Niezależnie od profilu prowadzonej działalności, nowoczesne przedsiębiorstwa dużą wagę przywiązują do kampanii marketingowej. Tradycyjne spoty reklamowe emitowane w radiu lub telewizji to obecnie nie jedyne rozwiązania, z jakich skorzystać mogą właściciele firm. Dziś wykorzystuje się również inne sposoby dotarcia do dużej grupy potencjalnych klientów, o czym świadczyć może chociażby duża liczba powstających na portalach społecznościowych kont firmowych. Ponieważ reklamy stały się powszechnie stosowanym elementem kampanii marketingowych, warto poszukać innych kanałów na przekazanie informacji o zaletach oferowanych produktów lub usług czy wprowadzonych nowościach. Takim kanałem jest z pewnością ekran kinowy.

Dlaczego warto wybrać reklamę w kinie?

Emisję spotu promocyjnego na dużym ekranie oferuje m. in. Multikino. Reklamy w kinie co prawda nie są nowością, jednak w porównaniu do telewizji czy radia, mają one znacznie większą skuteczność. Przede wszystkim kino jest miejscem, które kojarzy się pozytywnie – widzowie przychodzą na film, aby się rozerwać i spędzić miło czas. Taka atmosfera sprzyja pozytywnemu odbiorowi emitowanego na ekranie spotu. Kiedy przed projekcją filmu wyświetlana jest reklama, kina zazwyczaj nie wygaszają świateł. W Multikinie oświetlenie na ten czas jest ściemniane, aby widzowie bardziej skupili się na prezentowanych treściach, a tym samym – lepiej je przyswoili. Takiego efektu z pewnością nie osiągnie się wybierając bardziej tradycyjne media, a więc telewizję, prasę lub radio.

Jakie szanse daje cyfryzacja?

Multikino Media obsługuje tylko w pełni scyfryzowane kina, dzięki czemu może zaoferować swoim klientom transfer materiałów reklamowych do formatu, jaki można wyświetlić na dużym ekranie. Dla przedsiębiorcy oznacza to, że zaledwie w 48 godzin o podjęciu decyzji o współpracy można rozpocząć kampanię, a niskie koszty produkcji to duża szansa dla lokalnych i nowo powstałych firm. Nie należy też zapominać o jakości spotu reklamowego – doskonały obraz w połączeniu z idealnym nagłośnieniem z pewnością wspomaga przyswojenie treści i ich zapamiętanie, a ponadto kojarzy się z pełnym profesjonalizmem.

Kompleksowe działanie

Media kina to nie tylko możliwość emisji spotu reklamowego na dużym ekranie, ale również oddziaływanie na widza za pomocą nośników, z którymi styka się on jeszcze przed seansem i wychodząc z kina. Należą do nich m. in. standy, naklejki na podłogach, roll upy oraz ekspozycje. Takie kompleksowe działanie sprawia, że kampania marketingowa jest jeszcze bardziej skuteczna i zapadająca w pamięć.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here