AdWords

Linki sponsorowane Google Adwords to nic innego jak jedna z podstawowych reklamy w wyszukiwarkach internetowych. Możemy skorzystać z dwóch sposobów. Jeden jest płatny, a drugi jak możemy się domyślać bezpłatny. Zaczynając od tej bezpłatnej opcji, to polega ona na wprowadzeniu działań związanych z SEO, czyli pozycjonowaniem stron internetowch w wyszukiwarce. Specjalne agencje SEO mogą wykonać audyt strony i zalecają jej potrzebne do jej poprawy działania. Istnieją też płatne metody na reklamę w wyszukiwarce. Czym są linki sponsorowane Google AdWords? Jakie są zalety korzystania z nich? Czym jest metoda PPC? Przekonajmy się! 

Przeczytaj też: https://www.ipo.pl/linki-sponsorowane-google-adwords/ 

Linki sponsorowane Google AdWords

SEO, czyli inaczej Search Engine Optimalization jest doskonałą metodą na zbudowanie zdrowej, docenianej przez wyszukiwarki strony internetowej. Google premiuje witryny z wartościowymi treściami. Dzięki nim linki do strony mogą pojawić się na znacznie wyżej w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Może być to nawet pierwsza strona tuż pod płatnymi wynikami. Na efekty trzeba jednak trochę poczekać. W grę wchodzi nawet kilka miesięcy. Nie jest to zatem dobra informacja dla osoby, która właśnie wchodzi na rynek i chce błyskawicznie dotrzeć do większej ilości klientów. Rozwiązaniem w tym przypadku są linki sponsorowane Google Adwords. 

Przyczynią się one między innymi do:

  • większej liczby telefonów do firmy,
  • powiększą liczbę wizyt w sklepie (stacjonarnym),
  • zachęcą użytkowników do odwiedzenia naszej witryny.

Na czym polega metoda PPC? – Pay Per Click

Google Adwords to program płatnych linków. Polega na tym, że przedsiębiorca płaci Google za osobę, która kliknęła w odnośnik prowadzący do jej strony. Pieniądze pobierane są tylko za kliknięcia, a nie za wyświetlenie linka, to właśnie dlatego taki model nazywa się PPC – Pay Per Click. Na początku ustalamy budżet, jaki chcemy miesięcznie przeznaczyć na taką kampanię. Będziesz bezpieczny, ponieważ po przekroczeniu tej kwoty, nie zostają pobierane pieniądze, ponieważ kampania się kończy. Płatny link powinien zawierać słowo kluczowe, czyli wyraz lub wyrazy, na których zależy osobie zlecającej reklamę. Są to wyrazy wpisywane przez internautów w wyszukiwarkach.

Zalety płynące z korzystania z linków sponsorowanych

Kiedy korzystasz z linków sponsorowanych to masz szansę bardzo szybko dotrzeć do potencjalnych klientów dla swojego biznesu. Linki ustawiasz na słowa i frazy kluczowe.Kiedy prowadzisz sklep internetowy z obuwiem na zimę, to możesz wykupić kampanię na frazę „buty zimowe”. Jeśli internauta wpisze taki zwrot w pasek wyszukiwania, to link do twojej strony wyświetli się w bloku reklamowym znajdującym się w górnych wynikach wyszukiwania.

Zobacz też: http://www.investray.pl/samozatrudnienie-czym-jest-i-czy-jest-dobre-dla-kazdego/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here