Kontrola dostępu niezbędna w strefie bankowej

Bankomaty i wpłatomaty to urządzenia, które towarzyszą nam każdego dnia. Jednak, aby korzystanie z nich było w pełni bezpieczne, zwłaszcza w nocnej porze, niezbędne jest oddzielnie tej strefy za pomocą specjalnych urządzeń kontroli dostępu. Dowiedz się o nich więcej i wykorzystaj w swojej placówce.

Strefa 24/7

Coraz więcej banków w Polsce oferuje swoim klientom możliwość korzystania z wpłatomatu i bankomatu dosłownie przez cały dzień i całą noc. Urządzenia te mogą znajdować się zarówno w miejscach ogólnodostępnych, jak i w bezpiecznie oddzielonych strefach klienta, które między innymi ograniczają szansę na napaść na osobę pobierającą pieniądze.

Strefa 24/7 jest niezwykle chętnie wykorzystywana przez użytkowników banków. Jest to niewielkie pomieszczenie, w którym znajdują się wpłatomaty i bankomaty. Pozwala ona w sposób w pełni bezpieczny i komfortowy zająć się swoimi sprawami, niezależnie od pory dnia. Dzięki jej wyznaczaniu, wszyscy klienci czują się znacznie pewniej i chętniej korzystają w takiego miejsca.

Elektroniczna kontrola dostępu

Najlepszym sposobem na kontrolowanie dostępu do miejsc takich, jak strefa 24/7, jest założenie elektronicznej blokady dostępu. Pozwoli ona na zabezpieczenie drzwi do placówki przed niepowołanym ich otwarciem, na przykład przed wykorzystaniem jej jako miejsca noclegowego przez osoby bezdomne. Jednocześnie, każdy, kto zdecyduje się skorzystać z bankomatu albo wpłatomatu o nietypowej porze, będzie mógł czuć się tam zupełnie swobodnie i bezpiecznie, co na pewno będzie dla niego ogromną zaletą.

Bankowe zestawy kontroli dostępu

Zestawy kontroli dostępu w banku mogą jednak dotyczyć także innych stref, które znajdują się w tej placówce. Wówczas obejmują one między innymi kontrolę dostępu pracowników do poszczególnych części banku, takich jak miejsca przechowywania rezerw i depozytów.

Kontrola dostępu pracowników do takich miejsc obejmuje zarówno system rejestracji wejść, jak i wyjść, jak też może posłużyć do prowadzenia wewnętrznych analiz i statystyk, pokazujących między innymi raporty dotyczące poszczególnych pracowników.

Co więcej, program kontroli dostępu można z łatwością połączyć z innymi systemami, które pozwalają na ewidencję czasu pracy oraz zachowań pracowników. Dzięki temu pozwoli on na szybki import i eksport informacji o harmonogramach, urlopach, nieobecnościach czy nawet regulaminach pracy.

Najwyższa jakość, niezawodność i prostota działania

Jeśli jesteś zainteresowany wprowadzeniem takich innowacji w swoim banku, serdecznie polecamy ci system bibinet, który połączony z odpowiednimi elektronicznymi czytnikami zapewni ci te wszystkie funkcjonalności, a także znacznie więcej dodatkowych opcji. Dzięki niemu w sposób łatwy, szybki i bezproblemowy będziesz mógł kontrolować wszystko, co dzieje się w twojej placówce.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here